Nog 1 dagje Australie - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Cathy - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje Australie - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Cathy - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje Australie

Door: Cathy

Blijf op de hoogte en volg Cathy

05 Februari 2008 | Australië, Adelaide

Hey hey iedereen,

Ik ben weer terug in Adelaide hoor. We hebben er 2 dagen over gereden om van Alice Springs naar Adelaide te rijden, maar dan heb je ook wel wat natuurlijk haha. Normaal vind iedereen het echt super saai om 2 dagen te rijden maar ik heb het echt super naar me zin gehad. Ik ben namelijk gedurende de 7daagse tour naar Alice vrienden geworden met de guide Tash. We hebben echt zoooooveel lol gehad voor in de bus terwijl iedereen verder lag te slapen.
We hebben veel geintjes met elkaar uitgehaald en samen tegen andere hahaha ja de klik was er al snel. Ik moet eerlijk zeggen dat ze qua innerlijk veel op Debbie lijkt dus denk daarom.

Gister hebben we ook nog met zn 3en gezellig wat gedronken en vandaag heeft ze dr werk afgebeld zodat we nog een dagje gezellig samen wat kunnen doen :-)


Morgen vertrek ik naar Bali!!! Me ouders zitten momenteel in het vliegtuig daarheen. Heb er heel veel zin in!!!!

Net op me laatste 2 nachtjes heb ik nog last van Bedbugs grrrr dus zit nu onder de kleine bultjes die jeuken. Maar heb nu een andere kamer gekregen en ze hebben al me kleren gewassen en gedroogd dus das wel weer fijn maar toch rot. Maar ja hoop dat ze nu allemaal dood zijn.

Heb net afscheid genomen van Debbie want die vertrekt over een paar uur naar Singapore. En ik ga nu naar Tash om gezellig een dagje met elkaar rond te hangen. Weet niet waneer ik weer op internet ben maar voorlopig nog niet iig.

hele dikke kus Cathy

  • 05 Februari 2008 - 07:56

    Mirella:

    hoi cathy
    veel plezier met je ouders op bali en jij word ook door ieder beestje geprikt en gestoken he
    doe nog wel voorzichtig dikke kus rellie

  • 05 Februari 2008 - 22:14

    Jennie:

    Veel plezier met je paps en mams.. En geniet van Bali!

    xxxx

  • 07 Februari 2008 - 07:42

    Paola:

    Geniet van Bali, en maak heel veel plezier met je ouders(maak ze gek) laat ze maar weten dat je weer in de buurt bent.
    Dikke kus Paola

  • 24 Februari 2008 - 10:56

    Irene Remmerswaal:

    he meisje heel veel plezier met je ouders daar hoor en doe ze de groetejs bedankt nog voor je kaart alleen was hij iets te laat maar ik vond het heel lief dat je er toch aan gedacht heb nou jij dadelijk alvast een hele dikke kus voor mij voor jou en nog veel plezier daar.
    doei irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cathy

Ik vertrek 20 augustus 2007 naar Australië en ik vlieg via Londen, dus ik kom 22 augustus pas aan in Sidney.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 33007

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2007 - 22 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: